Logo webu
Slovenská verzia
Prejsť na českú verziu
Otvoriť vyhľadávanie
Otvoriť menu

JBL Jump Fest 2020

Peter Samuelis

24.02.2021

Už tradične v septembri privítalo centrum Košíc slovenskú a európsku atletickú špičku na 5. ročníku JBL Jump Fest. Rok 2020, alebo rok korony, robil problémy každému organizátorovi eventov. Nevyhlo sa to ani organizátorom Jump Festu. Aj s podporou titulárneho partnera audio značky JBL sa napokon všetko podarilo dotiahnuť do úspešného konca.
JBL podporuje atletiku
Titulárny sponzor stojí pri tomto projekte od samého začiatku. Firma DSI Slovakia, ktorá je už viac ako 28 rokov distribútorom značky JBL na český a slovenský trh je zároveň aj spoluorganizátorom tejto akcie. Šport a hudba patria k sebe. Vieme to my na Slovensku a vedia to aj v americkej a európskej centrále značky. JBL podporuje basketbalistov v NBA či svetoznámych futbalistov. My na Slovensku a v Česku sme sa vybrali atletickou cestou.

JBL Jump Fest 2020
Foto: Marek Findrík

5. ročník v znamení rekordov
Bez podpory JBL by sme sa tento rok nedočkali množstva rekordov. V skoku do diaľky mužov mali diváci možnosť vidieť, najkvalitnejšiu súťaž v krátkej histórií eventu, keď priemerný výkon prvej trojice bol 775 cm, čo bolo o 13 cm viac ako pred rokom. V šprintérskych disciplínach sa rekordy lámali jedna radosť. Slovenské želiezka, aj keď sa im nepodarilo zvíťaziť utvorili najlepšie slovenský výkony v histórii. Matej Balúch dosiahol 7,69s na 60 yardov prekážok a Ján Volko, ktorý je zároveň ambasádorom značky JBL, 6,33s na hladkých 60 yardov. Rekordy mítingu sa podarilo dosiahnuť Dominikovi Záleskému z Česka, ktorý porazil Volka o 4 stotiny a na prekážkarskej 60-ke Dominikovi Staszkiewiczovi z Poľska v čase 7,41s. Všetci atléti si odviezli domov okrem krásnych spomienok aj trendové True Wireless slúchadlá a víťazom disciplín sme pribalili do tašky aj nejaký reproduktor.

JBL Jump Fest 2020

Foto: Miroslav Vacula

Názov JBL Jump Fest už nie je neznámy
Z maličkého eventu v srdci strednej Európy pomaličky rastie event, ktorý začína mať ohlasy po celom svete. Veď len posledný ročník zasiahol takmer 800 000 užívateľov na sociálnych sieťach, alebo 10 000 užívateľov sledovalo živý prenos na Facebooku. Ikonická oranžová JBL farba sa teda nevyníma už len na samotnom mieste eventu na banneroch či beach flagoch ale už ju vidno prostredníctvom médií všade po svete. Veríme, že ďalší ročník bude pokračovať v tomto trende.

Pošlite článok známemu