Otvoriť vyhľadávanie
Otvoriť menu

RECENZIA JBL CLIP 3

TechBox

27.07.2018

Novinka JBL Clip 3 je veľmi vydareným prenosným reproduktorom na potulky prírodou. Poteší vás kvalitným zvukom, moderným dizajnom a výdržou batérie.
Mám rád tieto malé prenosné „hračky“. A nemyslím to vôbec ironicky. Raz-dva ich zbalíte do batoha, alebo, ako v prípade Bluetooth reproduktorov radu JBL Clip, zavesíte na opasok či popruh ruksaku. A hor sa na cesty. Presne v duchu hesla výrobcu „Clip and Play“. Tak som JBL Clip 3 vzal na cyklovýlet do prírody. Verte mi, neoľutoval som. Tretia generácia tohto radu prenosných Bluetooth reproduktorov má inovovaný klip na zavesenie. Je síce pevný a nedá sa sklopiť, ako na predchodcovi, no má viac miesta na zavesenie. Takže sa dá ľahšie zavesiť napr. aj na hrubší konár. Navyše klip plynule pokračuje pozdĺž celého obvodu reproduktora, vďaka čomu poslúži aj ako akýsi nárazník pri páde. Za povšimnutie ešte stojí taká drobnosť, akou je pogumovanie vnútornej strany klipu, čo napomáha lepšiemu priľnutiu k povrchu, na ktorom je Clip 3 zavesený. Prechod dozadu je z pogumovaného materiálu a vzadu, na styčnej ploche v polohe naležato, je guma, ktorá výborne zabraňuje šmýkaniu reproduktora. Až do uhla približne 45° sa mi neskĺzol z takmer žiadneho povrchu. Okrúhle telo s priemerom takmer 10 cm a hmotnosťou 210 g je odolné voči vode podľa certifikácie IPX7, takže reproduktor môže byť v hĺbke do 1 m počas 30 minút. V tele je vložený 40 mm menič, ktorý dáva výkon 3,3 W RMS. V tomto síce nasleduje svojho predchodcu, ale vďaka technológii JBL Signature Sound má kvalitnejší zvukový prejav. Ten je na takto malý reproduktor prekvapujúco veľmi dobrý. Výšky sa v ňom síce trochu strácajú, zato však basové tóny zaregistrujete ihneď po spustení akejkoľvek skladby. Aj bez úpravy zvuku ekvalizérom v mobile či tablete Clip 3 hral vyvážene a bez skreslenia aj na najvyššej hlasitosti. Ovládanie reproduktora je jednoduché a intuitívne. Tlačidlami na obvode ho zapnete a spustíte párovanie s Bluetooth zariadením. Na prednej strane potom trojicou tlačidiel ovládate hlasitosť a prehrávanie hudby či posun na ďalšiu skladbu, a to dvojitým stlačením stredného tlačidla. V prípade telefonovania cez Clip 3 týmto tlačidlom prijmete, alebo ukončíte hovor. Bonusom reproduktora je silnejšia 1 000 mAh batéria, ktorá má vydržať aspoň 10 hodín prehrávania hudby. Pri priemernom 4 až 5-hodinovom počúvaní hudby denne som Clip 3 nenabíjal skôr, ako každé 3-4 dni. Nabíjací microUSB port je dobre skrytý spolu s 3,5 mm audio portom pod mohutným gumeným krytom.

JBL Clip 3

Naše hodnotenie:
93%